neděle 2. září 2012

Z Opatova na rozlúčku


Práve keď sa august prelomil do svojej druhej polovice, „tým vedúcich“ nášho projektu sa rozhodol, že namiesto práce a povinností sa začne konečne venovať spoločnej zábave. Víkend za odmenu, ako sme ho v predchádzajúcich e-mailoch označili, sa tak trochu symbolicky konal v Opatove, kde sme sa začali skupinovo zoceľovať prvýkrát, niekedy počas minulej jesene.
Gatě dolů! :)
Aj napriek dovolenkovým a iným komplikáciám sa nás na chalupe zišlo viac než dosť. Wyll, Domi, Tomáš, Marťa, na skok Eváč, náš „finančný poradca“ Honza, fotografka Kristýna, zástupca dobrovoľníkov Vašek a ja – v tomto zložení sme vytrvalo relaxovali, jedli dobroty, ktoré sa na študentskom jedálničku zas tak často nevidia, pri lahodnom Úpadkov Mojite sme rekapitulovali naše pohľady na uplynulý rok. A aby som nezabudla na moju fakt najobľúbenejšiu činnosť – jeden druhého sme pred smrťou z tepla zachraňovali sprchami ľadovej vody, za účasti momentu prekvapenia.
Pri tom všetkom mi nedalo nemyslieť na to, že podobnej akcie sa už ako člen týmu nezúčastním. Spomínala som si na všetky zapeklité ale aj hrejivé okamihy, ktoré som si do pamäti vryla vďaka Náruči. Sústavný súboj pocitu vyčerpania po dni strávenom na herni s miliónom mrštných detských potvoriek a dobre vykonanej práce na večerných skupinových pokecoch. Priateľstvá nadobudnuté, transformované a posilnené vplyvmi udalostí, spoločných povinností a plánov. Plná schránka výhražných e-mailov zapríčinená mojou lenivosťou a následne týmová schôdza, na ktorej sa zase všetko odpustí.
V Náruči som strávila spolu 3 roky. Počas nich som si ujasnila kopec vecí o svete, o ľuďoch obecne i o sebe. Každému, koho zaujíma psychológia, sociálna práca, alebo vlastne akákoľvek nesebecká činnosť stále dookola odporúčam, aby sa prihlásil. Ja už ale viem, že pre mňa nastal čas hľadať zase iné zákutie, v ktorom je treba pomáhať. Preto sa s miestom v týme lúčim a uvolňujem priestor novému talentovanému flákačovi/flákačke s dobrým srdcom :)

Sabi

Žádné komentáře:

Okomentovat