sobota 8. října 2011

Prezentace na Gymnáziu Omská (6.10.2011)

Tak jsem se po dlouhé době odhodlala na svůj gympl, kde jsem kdysi (ano už mi to připadá jako velmi dávno) strávila pěknou řádku let. Když jsem vstávala v půl sedmé ráno, připadalo mi naprosto nemožné, že jsem takhle vstávala každý den po osm let. Ať žije vysoká škola ;)
Prezentace jsem měla mít hned dvě, obě v seminářích psychologie (vypadá to, že s psychologií se tam po mém odchodu roztrhl pytel).
Myslím si, že obě setkání proběhla v pohodě. Bohužel mě ale zradila technika a problémy v komunikaci. Naše krásná prezentace v programu Prezi ztroskotala na tom, že tam, kde původně měl být internet, internet nebyl.
Nu což, doufám, že je projekt zaujal (nějaký ten sledovatel facebooku přibyl) a že při dalších propagačních akcích nebudou žádné problémy :)

Domi

Žádné komentáře:

Okomentovat