úterý 13. září 2011

Představení týmu: Domi

„Povinná část“
V NN jsem působila hned na jejím počátku, tak trochu v pozici „Tomášova pomocná ruka“. Pak jsem si dala rok pauzu (měla jsem trochu náročné období), a teď po návratu se těším, co se z toho všeho vyvine. Momentálně se starám hlavně o blog a snažím se nebýt moc cynická a kritická.
Děti v kojeňáku mě rozesmívají i rozesmuťnují, naštvávají i uklidňují, vyčerpávají i nabíjejí. Přesto, kdybych mohla, asi bych je všechny adoptovala. Zvláště pak ty s velkýma hnědýma očima. 




„Volné asociace“
Babí léto patří jednoznačně mezi moje nejoblíbenější roční období. Mezi ty další potom období dozrálých obilných polí, červeného listí (tzn. mezi žlutým a shnilým), prvního sněhu, řepkové a teplých večerů. Mezi ty neoblíbené pak zimní bahno a tma, Vánoce, období, kdy mží několik dní v kuse (a jak napsal můj oblíbený spisovatel Lustig - člověk si připadá jako v lahvi a kolem něj pomalu stoupá hladina vody) a když je jinak než by podle roční doby mělo být (což je teď skoro pořád). 
Myslím si o sobě, že jsem pesimistický melancholický blázen, který nemá rád změny (ale tak jednoduché to nebude).
Miluju kočky, hudbu a momentálně mám problémy s krční páteří.

Pokud by vás ještě něco zajímalo, komentáře jsou vám k dispozici :)

Žádné komentáře:

Okomentovat