pondělí 19. září 2011

Představení týmu: Wyll

Poznávací znamení: Naprosto praštěnej smysl pro humor, který někteří považují za urážky. Ale není tomu tak. 
V NN působím již od jejího počátku. Ze své původní pozice náhradník jsem se (kdoví jak) dostala do „svaté čtveřice“. Už se moc těším, jak to letos bude probíhat, jací budou dobrovolníci, děti, zážitky… Už abychom začali :)
Děti v kojeňáku ve mně vyvolávají prapodivnou směsici pocitů. Většinou je to radost a něha, ale občas taky smutek, vztek, beznaděj, hravost, zadumanost, lítost, strach… Často ve mně hlodá otázka, zda jim toho náhodou více nebereme, než dáváme. Nicméně po většinu času věřím, že tohle všechno má nějaký smysl, a to mě žene dál. A až jednou dostuduju a budu mít trochu peněz, hodlám si vzít aspoň pár drobečků domů.


Myslím si o sobě každej den něco jinýho, záleží, která složka mé osobnosti zrovna převládá. Každopádně mě baví ty změny pozorovat.
Miluju bílé víno (hlavně rulandu), sýkorky, spoustu divný hudby, lidi (bohužel úplně všechny :), zvířata, kytky a prostě všechno živý, nekonečný debaty o všem a o ničem, čtení…. Jsem tak trošku šprt a podivín, ale jsem celkem neškodná. A před nedávnem jsem se, ke své veliké radosti a žalu sousedů a rodiny, začala učit hrát na bicí.
Nenávidím přetvářku (všichni máme svý pózy, ale všeho s mírou), návštěvy u zubaře, náboženský fanatiky, co mě otravujou na Český a pak taky ty velký plešatý pány, co se na mě z nějakýho důvodu zlobí.
Ve frakčním boji uvnitř NN se jednoznačně kloním na stranu rogeriánů.

A pokud chcete vědět víc, tak bude lepší, když zajdem na pivo nebo do čajovny, protože tohle je divnej způsob představování (teda pro mě).

Žádné komentáře:

Okomentovat