neděle 25. září 2011

Představení týmu: Tomáš

V Náhradní náruči jsem začal působit na podzim 2009 a to tak, že jsem ji založil, začal vést, organizovat a obklopovat se lidmi, kteří jsou super a tvoří teď náš organizační tým. No a protože se mi to pořád zdálo málo, tak jsem vyprovokoval psaní grantu a je z toho větší a intenzivnější Náhradní náruč ;) Projekt nadále vedu a aktivně se ho účastním.
Děti obecně ve mně vyvolávají kde co. Když chodí do kaváren a tahají své nebohé rodiče s sebou, tak většinou rozčilení, protože nikdo nedělá u pití kávy a vína větší bugr než děti. Když jedou vedle sebe ve dvou kočárcích na cyklostezce, tak nepochopení. Ale jinak se dojímám, zajímám. Touhy po hromadné adopci nemám, většinou si vybírám jen jednoho dva oblíbence ;) A mám často ty, které to se mnou umí, tzn. že si se mnou povídají, usmíváme se na sebe, házíme míčem, a nebo zkoumáme.


Jsem dobrosrdečně kritický, náročný, empaticky odměřený, cynický romantik a to všechno dohromady a pokud možno najednou. Mám potřebu toho, abych byl vidět, ale snažím se to krotit.
Mám rád medvídka Pú, psychoanalýzu, dobré minestrone, červené víno, babí léto, podzim, večerní procházky, sentimentální nálady. Umím uvařit obstojný boršč. Mám rád samotu, proto odcházím do skal, přírody a mimo civilizaci, kde bývám při setkání s člověkem dost nevrlý, v opačných případech jsem celkem vrlý (?). 
Můžete mě potkat na bruslích, v bazénu, určitě v brněnských kavárnách, občas v restauraci, můžete si mě přečíst v Mladé frontě, na některých blozích a často jsem vidět na facebooku.

Žádné komentáře:

Okomentovat