středa 21. září 2011

Představení týmu: Helča

Náhradní náruče jsem se účastnila zatím jednou a byl to silný zážitek, proto mě potěšilo, když jsem dostala nabídku účastnit se znova jako členka organizačního týmu. Kdybych se měla zamyslet nad tím, co pro patřilo k mým nejsilnějším zážitkům, nejsem schopna určit jeden, dva, nebo tři, skoro všechno bylo jeden silný zážitek, každý den se přede mnou rozprostřel další jiný a nový obraz života dítěte v ústavu.
Líbilo se mi, že i když jsme po večerech probírali i smutné věci, se kterými jsme se jako dobrovolníci u dětí s těžkým rodinným zázemím setkávali, celkově mezi námi panovala příjemná atmosféra.




Mám ráda cestování, sport, kulturu a pohodu s přáteli. Ráda relaxuju na zumbě, v přírodě, u dobrého filmu nebo na procházce s naším rodinným oblíbencem - výmarským ohařem Šarlotou :)…
Na psychologii jako studijním oboru s širokým spektrem různých oblastí, mě baví je postupně objevovat a poznávat jejich krásy, stinné stránky a zjišťovat, co bych jednou chtěla dělat…

Žádné komentáře:

Okomentovat