středa 14. září 2011

Představení týmu: Sabi

Poznávacie znamenie: Slovenka
V NN pôsobím, veľmi podobne ako Domi, už od jej skromných začiatkov. Ako mnohí iní, už na začiatku prvého ročníka na FF MU som sa nechala „zbaliť“ Tomášovou nekonečnou charizmou a pridala som sa k práve rozbehnutému projektu, ktorý ešte nemal žiadne konkrétne charakteristiky, ani hranice. Teraz, v treťom roku jej fungovania a s podporou, ktorú sa nám konečne podarilo získať, sa nepredstaviteľne teším na všetky novinky a zmeny, ktoré na nás čakajú.Jupí! A mojím predsavzatím na najbližšie 2 semestre je snaha o väčšiu sebaorganizovanosť a menej pochýb o vlastných schopnostiach.
Deti v kojeňáku vo mne prebúdzajú prapodivné vrodené pudy a inštinktívne reakcie, túžbu po masovej adopcii a malé-velké pochyby o duševnom zdraví našej spoločnosti (toto spravidla po zotmení).



Dlhodobo sa vlastným príkladom snažím presadiť určitú charakteristiku dobrovoľníkov NN – podivný účes. Myslím, že minimálne v organizačnom týme sú výsledky uspokojivé, možno až mierne nad očakávania J
Myslím si o sebe, že som tak trochu malá a blonďavá a možno by ste ma mali radšej spoznať niekde inde ako na blogu, bude to väčšia zábava!
Milujem vanilkové sójové mlieko a keď raz budem známou a dobre platenou psychoterapeutkou, nebudem piť nič iné. Dovtedy mi musia stačiť moje ostatné lásky – nezmysly, dredy, prapodivná hudba a nekonečné polemizovanie o neriešiteľných problémoch sveta (a ešte pár ďalších;).

Žádné komentáře:

Okomentovat