pátek 23. září 2011

Představení týmu: Evka

V NN funguji rok a pul. V organizačním týmu jsem byla ještě dřív, než jsem o tom věděla já sama a dodnes nevím, jak se to stalo. Jsem za to ale velmi ráda a beru to jako skvělou příležitost naučit se spoustě novému.
Děti v kojeňáku mi připomínají školku nebo jesle, které ale odpoledne nekončí, čekání na rodiče je mnohem delší n0ež v těch klasických, občas bohužel nekonečné. Při příjezdu mi jich bývá hrozně líto, pak se ponořím do hry s nimi a zapomenu na to. Největší smutek přichází po skončení práce s dětmi při skupinách, večer a po návratu domů. Kdyby to šlo, hned bych si jich pár vzala domů, protože jsou prostě skvělý!



Myslím si o sobě, že jsem hodně aktivní, což se projevuje mimo jiné v mých mnohých sportovních zálibách. Nejradši mám asi volejbal a momentálně mě štve, že pořád prohráváme. Zároveň jsem ale taky dost líná, podle toho jak se mi to zrovna hodí. Mám ráda zvířata, i když se některých bojím, výrazné barvy a účesy a paneláková sídliště. Často sloužím některým členům organizačního týmu jako terč různých posměšků a utahování si. No co, na někom si ty svý mindráky léčit musí :P. 
Poznáte mě podle toho, že vás budu ekoterorizovat (třídění odpadu apod). Je se mnou místy až k nevydržení, když jsem nemocná, když mám hlad a když mi někdo brání spát, jak dlouho chci. Většinu času mám pocit, že mi nikdo nerozumí, tak doufám, že mi aspoň trochu porozumíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat