neděle 18. září 2011

Představení týmu: Marťa

V projektu NN jsem se ocitla před rokem, kde mě na schůzce ČASP díky mému zájmu o děti zaujal ze všech projektů nejvíc. Byla jsem jím byla naprosto uchvácena a letos se mi k mé velké radosti dostalo možnosti nadále se ho účastnit jakožto jedna ze spoluorganizátorek. Nemůžu se dočkat nových dobrovolníků, výjezdů, zážitků a zkušeností, bude to mazec!
Děti z kojeňáků ve mně vyvolávají pestrou škálu pocitů, ale většinou ve mně převládá chuť popadnout jich kolik unesu a odnést si je všechny domů. Do kolen mě pak dostávají jejich osudy, a to jak před, tak po kojeneckých ústavech.

 
Jinak jsem celkem klidná, ale patřičně ztřeštěná osoba a možná právě moje nevyléčitelná dětinskost je jedním z důvodů, proč tolik tíhnu k těm nejmenším. Jsem asi jediný člověk, kterého nenaštve, když se na palubě letadla ocitne s plačícím nemluvnětem (většinou mám chuť zabrečet si s ním). 
Mám ráda zbytečnosti, které dokážou zvednout náladu, miluju hudbu a hudební nástroje (nejnověji housle), ráda vyrábím infantilní šperky z fima, jezdím na bruslích, sleduju hromady anglických seriálů a sem tam překládám titulky, hraju v kapele, nebo se učím cizí jazyky.
Až budu bohatá, koupím si klavírní křídlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat